kärlek ?



jag sitter ett hörn med ett brustet hjärta , allt jag kan tänka på är varför försvinner inte min smärta? Varje gång jag ser , hör , rör , tänker , på dig gör de ont. Du ändrade mig till något bra , du fick mig inse saker som jag aldrig klarat av själv. Att jag löjligt nog tror nu att jag fortfarande har en chans , det vet jag inte varför jag tror. När jag sitter i hörnet av mitt rum , så tänker jag på allt som hände. att förstå vad som gick fel. Ända svaret jag har på det är , vet ej. Men jag har lärt mig en ny sak av detta, att de är inte lätt att glömma något som va så fint i mina ögon. Jag ville ge dig hela världen , det vill jag fortfarande. Men jag är inte den som i slut ändan kommer göra de. För jag vet vad jag va för dig, något du behövde just då.

 

Jag har lärt mig att inse att kärlek är ett spel , jag går in i något med inget att vinna eller förlora. Men i slutet finns det bara en viss procent som verkligen vinner något, iallafall ett tag , dagar , år . Men kom ihåg att livet går inte alltid som man vill , och utalet "i kärlek och krig är allt tillåtet ?" visst allt e väl tillåtet men de funkar aldrig. Det som funkar är riktiga känslor och mycket hjärta att ge, jag antar jag hade inte tillräckligt och ge eller va inte tillräcklig som jag är.

kärlek och smärta av Christian (ps min första på svenska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0