i mina drömmar




jag sitter långt in på natten tänkandes på endast dig, jag kan inte sluta tänka på dig. du finns i mina drömmar, du finns i min
verklighet. men i min verklighet vet du inte hur jag känner, men i min drömmar är du min. Att få gå hand i hand med dig, se dig le emot mig.
du får mitt hjärta att slå, för om de bara vore vi två. jag vet inte hur du känner, men mina känslor är så starka. bara tanken
om att få hålla dig i mina armar, dra min hand igenom ditt hår. Att få kyssa dina mjuka läppar och säga att jag älskar dig,
att få se i dina ögon hur glad du blev för att få höra dom orden. Om de bara vore så enkelt i denna värld, men man behöver faktiskt
va två för att de ska bli så. att hoppas på att du känner samma sak som jag, vore så gudomligt underbart. att få ha dig i verklighet,
det är något som jag aldrig skulle förstått. för mig är du något så underbart, känslan av mig själv är inte den samma.
men i min dröm är vi alltid två. även om inte verkligheten kanske inte blir så.


i mina drömmar av christian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0